Gast Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 Hoi, Sinds vrijdag ben ik in het bezit van een satelliet set. Na lang pielen ivm met bomen heb ik de schotel zo kunnen richten dat ik ontvangst heb. Maar nu krijg ik bij de zenders Rtl4 en Canal+ de melding Scrambled als ik bij de info kijkt heb ik een ontvangst tussen de 4.5 en 5.5 terwijl de andere zenders wel werken. gistsren avond viel hij ook regelmatig weg (mogelijk door de onweer) kan iemand mij verder op weg helpen om dit probleem te verhelpen. Gegevens set.: SKYPLUS DIGITAL 1200 CI RECEIVER INCLUSIEF : MATRIX-CAM, UNIVERSAL LNB EN ORGINELE SMART KAART CANAL DIGITAL
Puch Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 Tussen de 4,5 en 5,5 op schaal van ??? Als dit op schaal van 10 is zal idd aan de uitrichting van de schotel liggen. Canal+ zit nl op zwakke transponders en als je schotel niet goed uitgericht is kan dat voor problemen zorgen. Ga eens kijken in het schotelpark forum en bekijk de tekeningen van Gerdy om je schotel goed uit te richten. klik iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen