Gast Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 Hallo allemaal! Ik wil me een CI module "Matrix Reloaded cam" aanschaffen... en vermits jullie de profs zijn, graag enkele tips op mijn vragen. A) Ik wil ermee enkele Poolse zenders ontvangen op HOTBIRD 13E, namelijk TVP2 en CYFRA+. Beide zenders zijn versleuteld met Mediaguard2 (SECA). Kan dit met de MR CI? Kan ik mijn MR module programmeren in mijn laptop? C) Moet er een extra kaart bijkomen (bv Titanium) ? D) Welke softw moet er geladen worden op de MR module en waar kan ik die vinden? E) Waar koop ik deze module het best? Groeten en alvast bedankt voor de antwoorden! Memory
Tonskidutch Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 uh;; wel nu A) Ik wil ermee enkele Poolse zenders ontvangen op HOTBIRD 13E, namelijk TVP2 en CYFRA+. Beide zenders zijn versleuteld met Mediaguard2 (SECA). Kan dit met de MR CI? [color:"red"] pools alleen Polsat [/color] Kan ik mijn MR module programmeren in mijn laptop? [color:"red"] yep gaat met de meeste maar niet allemaal, afhankelijk van de cardbus van laptop [/color] C) Moet er een extra kaart bijkomen (bv Titanium) ? [color:"red"] mag maar hoeft niet [/color] D) Welke softw moet er geladen worden op de MR module en waar kan ik die vinden? [color:"red"] dat zul je snel genoeg ontdekken, is geen onderdeel van dit forum en regels [/color] E) Waar koop ik deze module het best? [color:"red"] bij elke betere satboer om de hoek of elke satshop - kijk ook eens bij de sponsers op dit forum [/color] mbt a) die andere zijn niet experimenteel te openen. cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen