Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jammer genoeg mis ik een FAQ over deze ontvanger. Mijn huidige decoder staat bij de reparateur en het duurt 3 weken voor ik em terug krijg, hoop ik. Ik overweeg een Dreambox 7000S te kopen. Ik heb nu een werkende smartcard van canaldigitaal. Ik zou graag willen weten of ik zonder iets extra's (decoder module) die smartcard kan gebruiken om de zenders die ik daarmee kon ontvangen ook met de Dreambox kan ontvangen. Dit om mee te beginnen. Ik heb uiteraard eerst gezocht, maar kon zo 1,2,3 niks vinden.

Ik heb een visiosat schotel en kan daarmee Astra en Hotbird ontvangen. Is de aanschaf van een decoder module aan te raden en zo ja welke?

Geplaatst:

Ik weet niet hoe jij zoekt, maar als je ff 10 minuten had gegoogeld had je al alles geweten over deze dreambox.

Maar als je de FAQ! van deze site: http://dreambox.sjerom.com/ Helemaal en aandachtig doorleest weet je bijna alles wat je moet weten over de dreambox.

Succes.

The power of dreams...

Geplaatst:

@Crest,

die vraag is al meerdere keren gesteld. Indien sat4all dit zou doen dan zou men het voor alle ontvangerforums moeten doen. Wie gaat dat maken???

Olav

Geplaatst:

als de box geflasht is en je o.m. met de radegast emu kan werken, dan werkt c+ ird2 en seca2 in de smartcardreader(s) mits je dit goed insteld in het emu menu.

Gr,

Droompje

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen