Gast Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 hallo allemaal, Wie kan me de weg wijzen?op sirius 5 oost zou tv-sport romania(FTA-MPEG) kanaal uitzenden mett de freq.12698 V,14685 3/4,maar ik krijg gewoon geen beeld terwijl het een fta-kanaal is!!ik heb alle sat.info's gecheckt,en overal staat die freq. die ik net melde,zovaak gescant ook op fta maar nee hoor niks!!nog verschillende settingslijsten geprobeerd en overal staat het gewoon op sirius,weten jullie waar het probleem aan ligt?ik draai ronaldd 040307..alvast bedankt. gr. rod
sinto Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 ik denk dat je dat je motorsetting eve moet nakijken. effe opnieuw zoeken. kan niet weg zijn. sinto's rule.....fun for everyone...
Gast Geplaatst: 29 april 2004 Geplaatst: 29 april 2004 ik heb geen motor sinto,een vaste lnb's systeem,en het probleem ligt alleen bij dat eene kanaal!!
joker1 Geplaatst: 29 april 2004 Geplaatst: 29 april 2004 Vpid en Apid handmatig invoeren dan lukt het wel. Gr:Toon Gr:Toon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen