Gast Geplaatst: 29 april 2004 Geplaatst: 29 april 2004 Kan iemand mij via PM misschien vertellen waar ik en afstandsbediening kan vinden voor dit type toestel PROTECH CTV2770TXT ? Het is voor een oude man van 73 die de hele dag loopt te zappen. Dat ding is compleet versleten. Hij gebruikt ook veel teletekst dus zo een simpele universele is geen oplossing. De man lijdt aan kanker en de tv is zo een beetje het enige waar hij nog van genieten kan dus heb er een beetje haast mee. Omdat het toch een beetje onder de onderdelen van een tv valt heb ik voor dit forum gekozen en niet voor de "tekoop gevraagd" forum.
Gast Geplaatst: 29 april 2004 Geplaatst: 29 april 2004 [color:"blue"] Reclame is uit den boze op sat4all, daarom vroeg ik hem per PM. Maar bedankt voor de moeite [/color] Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden. Succes
Gast Geplaatst: 29 april 2004 Geplaatst: 29 april 2004 heb je een afbeelding van de oude ik heb een doos vol mischien dat hij er wel bij zit.
Steve Geplaatst: 30 april 2004 Geplaatst: 30 april 2004 ******** een groothandel in den bosch *** Geen reclame staat er dus duidelijk in de regels die Alans nog een in dit topic duidelijk benadrukt en antwoord via PM vraagt. Denk er aan!
Steve Geplaatst: 30 april 2004 Geplaatst: 30 april 2004 ik zei nee dus dat is toch niet de naam van de groothandel ?
bromtol Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 Citaat: Zo goedkoop?? Waar steve?? een moderator lokt een erelid uit tot reclame. ik wou dat ik kon bannen. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Gast Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 Inderdaad had ik dit wat anders moeten regelen door Steve mijn vraag via PM te stellen. Citaat: een moderator lokt een erelid uit tot reclame. ik wou dat ik kon bannen. Over het algemeen waarschuwen wij eerst hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen