Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 Hallo iedereen, Ik sta op het punt een wavefrontier te gaan kopen en vroeg mij af of je die met o.a. behulp van een satfinder af kan stellen? Greetz Mustang
Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 Het instellen met een satfinder is wel mogelijk, maar als je dan een satelliet vindt kan het zijn dat andere satellieten niet worden gezien. Het beste wat je kunt doen is een kop op de uiterste punt aan de westkant plaatsen dit ook op de oostkant, dan zorgen dat je deze beide goed heb je praat dan over 18 west en 28 oost, als deze beide goed zijn zal alles daartussen goed zijn. (op een kleine fijnafstelling na). Stel de Frontier af met 2 personen. Groetjes, Edwin
Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 Maar om de lnb's aan de oost en west kant goed te krijgen kan ik wel een satfinder gebruiken neem ik aan?
Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 De beste methode is de jouw gegevens in de Exel-sheet van Holles in te vullen. Je regelt de satelliet op de "0"graden perfect af met de satfinder, bevestigt de overige LNB conform de sheet op de Wavefrontier rail en direct perfect beeld op alle satellieten. Eventueel kun je met jouw satfinder nog een minuscule afstelling per LNB uitvoeren.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen