Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 Ik heb nu een paar weken een dreambox + stab HH100 motor met daarop een Triax 78cm schotel. Tijdje geleden alles goed ingesteld, en alles werkte goed. Sinds vandaag heb ik eigenlijk een probleem. Ik keek gewoon TV, toen ik wilde schakelen naar een ander satelliet (sirius 5 oost) kwamen opeens de problemen. De motor ging opeens helemaal naar het oosten toe totdat de schotel tegen de muurkwam en de motor en je hoorde dat de motor nog bleef draaien. Sindsdien kan bijna geen satelliet meer vinden. Als ik zeg draai naar nul punt, dan gaat de motor wel naar het 0 punt toe. Maar kies ik dan een andere satelliet (bijvoorbeeld 5graden west atlantic bird) Dan draait de motor een heel stuk naar het westen toe, in plaats van een klein stukje. En soms draait de motor helemaal niet meer. Is mijn motor nu stuk, of kan er iets gereset zijn ofzo??
Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 opnieuw de satelieten afstellen (waarschijnlijk en als je hem laat draaien loopt ie dan nog wel helemaal naar het oosten (45graden)? grtz, Sduck
Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 De meeste onvangers hebben een mogelijkheid om de software te resetten. Ik heb dat namelijk ook (per ongeluk) gedaan en daarna moest ik alleen de satellieten opnnieuw in de ontvanger opslaan en klaar. Succes.
Rakker71 Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 Of een nieuwe settinglijst erin zetten, misschien helpt dat ook al. Groetjuzzz van Rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 gelukkig probleem opgelost. nieuwe satellites xml ingeladen en alles werkte weer. Geen idee wat er gebeurt was, maar het werkt gelukkig weer. bedankt voor de antwoorden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen