Gast Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 hi, is het mogelijk dat een belg legaal een nederlands gsm abonnement kan krijgen,zonder dat het nodig is een nederlands rek nummer te hebben,of is enkel een prepay kaart mogelijk?
ReBr Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 Alleen een prepay pakket is mogelijk, voor abonnement moet je, je namelijk legitimeren en ook beschikken over een NL adres, natuurlijk zal je het wel via een kennis in Nederland kunnen regelen Dus als Belg zijnde, en vaak in Nederland verblijvend, is prepay de beste (legale) optie
SmuttiO Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 De prijzen voor toestellen icm met een abbo liggen in Belgie helaas stukken hoger dan in Nederland. Volgens mij is dat wettelijk zo geregeld en zijn er bij mijn weten ook geen aanbiedingen van gratis toestellen e.d. te vinden. Enige optie lijkt mij het afsluiten van een abbo via een inwoner van NL. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Gast Geplaatst: 14 mei 2004 Geplaatst: 14 mei 2004 Citaat: hi, is het mogelijk dat een belg legaal een nederlands gsm abonnement kan krijgen,zonder dat het nodig is een nederlands rek nummer te hebben,of is enkel een prepay kaart mogelijk? Alleen mogelijk met NL bankrekeningnummer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen