Ga naar inhoud


upload error


Gast

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

 

Vandaag ben ik bezig geweest om een nieuwe settinglijst in mijn DBOX (NoOneManIT 1.3h, dvb2000 v1.82.0v en amon4.4) te zetten met DVBedit (SERIEEL).

 

Verder gebruik ik een nullmodemkabel 9 polig vrouwtje - vrouwtje en Windows XP. De baudrate staat zowel op dbox, dvbedit en compoort gelijk !!

 

Het uitlezen van de zenderlijst lukt perfect. Zelfs wanneer ik dan een zender selecteer en dan kies "zap to channel".

Maar het uploaden van een nieuwe zenderlijst (zelfs 1 zender) wil maar niet lukken......telkens UPLOAD ERROR

 

Heb al een veel berichten gelezen die over deze problematiek gaat. Maar toch wil het jammergenoeg niet lukken.

 

Ik hoop dat sat4all expert mij zou kunnen helpen.

 

Alvast bedankt,

 

Fonz

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

probeer het eens met wat minder kanalen(stuk of 100).als dat lukt weet je tenminste waar het aan ligt..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nadeel van de goto oplossing is dat als het niet lukt, je dus helemaal niets meer in je Nokia hebt staan. Je kan ook met Transbox demo of een ander van de vele beschikbare programma's proberen de settings naar de Nokia te zenden. Als dat lukt dan kan je de goto oplossing eens proberen.

 

Ik neem overigens aan dat je verschillende baudrates geprobeerd hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Alleen zit DE oplossing er nog niet bij.

Zelf heb ik al verschillende baudrates geprobeerd. Ook de oplossing om de zenderlijst te wissen (er blijven er dan nog een stuk of 15 staan) wilde niet werken.

 

Het programma serial download server heb ik ook al gedownload alleen moet je hier dan ook een nieuwe firmware inzetten....en ik wil alleen een nieuwe zenderlijst !! Zou iemand mij (evt via pm) meer info kunnen geven over eventueel andere progs of opties die ik kan proberen.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het lukt om een zenderlijst in de dbox te krijgen...ik gebruik nu SetEditDVB2000.

 

Nu maar op zoek naar een goede zenderlijst !!!

 

Iedereen bedankt voor zijn reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...