Gast Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 Ik kan inmiddels met m'n ucasproggertje aardig overweg met de Xcam, van 1.03 naaar 1.04 of weer terug naar maagdelijke Xcam, alles gaat, softcam.key in block 14 zetten ook, prachtig allemaal. Toch meen ik uit de ietwat verwarrende verhalen op het Xcam supportforum op te maken dat je door het als derde stap laden van een Xcrypt.bin of de Xcrypt_no_key_change.bin in block 2 een Seca 2 emu toe zou voegen. Ik natuurlijk proberen, niet dat dat momenteel enig nut heeft bij m'n weten, maar je kent dat wel, jonge onderzoeker en zo.... Maar wat ik ook doe, de Seca2 providers blijven leeg! Hoe zit dit?????
Fredo Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 je weet toch dat er nog geen seca2 files zijn dus blijft het leeg Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
bbbb Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 Wacht maar .Als goed is komt deze week een emu uit voor seca2 voor de xcam bron satdudez forum toecutter den forum Toecutter (admin) vriendelijke groeten bbbb
Gast Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 Pardon??? En ik maar denken dat ik toch echt tot op enige tijd geleden Seca 2 spanje en italie keek op tita en ook op emu in de MR1.08. Dus als ik dat in het forum lees dat er iets soortgelijks bestaat voor de Xcam dan probeer ik dat er op te zetten, al werkt het dan NU niet meer...... Temeer omdat men ook claimde dat deze bestandjes AU Polsat zouden geven, net als een tita, niet dat ik pools vertsta, maar daar gaat het niet om! Dus, hoe zit dit nou......
bbbb Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 lees maar op toecutter den forum en satdudez dan kom je alles te weten vriendelijke groeten bbbb
Fredo Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 Citaat: Pardon??? En ik maar denken dat ik toch echt tot op enige tijd geleden Seca 2 spanje en italie keek op tita en ook op emu in de MR1.08. Dus als ik dat in het forum lees dat er iets soortgelijks bestaat voor de Xcam dan probeer ik dat er op te zetten, al werkt het dan NU niet meer...... Temeer omdat men ook claimde dat deze bestandjes AU Polsat zouden geven, net als een tita, niet dat ik pools vertsta, maar daar gaat het niet om! Dus, hoe zit dit nou...... vergeet niet dat op polsat sport kanalen zitten waar iedereen zo naar snakt Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 2 mei 2004 Geplaatst: 2 mei 2004 Iedereen, neuh, ik niet hoor, ik sport liever zelf.... Maar open zullen ze!
Gast Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Duh, die seca2 sleuteltjes staan dus gewoon onder SECA1.....
Fredo Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 dat kan niet seca2 heeft ook twee keer de regel met sleutel vol het is een neven weg die veel veranderd Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Pardon??? Kan je dat misschien nog een keertje in hoog-nederlands herhalen???? Wat ik dus bedoelde, en dat zou dus uit het draadje duidelijk moeten zijn, dat ik de seca2 providers en hun sleuteltjes nergens in het key menu van de Xcam kon vinden; er staat daar een hoofdstuk "Seca 2" en dat bleef volledig leeg. Achteraf bleken de seca 2 providers en hun sleutels dus gewoon onder "seca 1" te staan, na de gewone (oude)seca 1 providers. Vandaar dus de kreet DUH! En werken doet 't inderdaad, al gaat het dan nog slechts om een paar spaanse kanalen die nog onder de oude hashtabel vallen.
Fredo Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Citaat: Pardon??? Kan je dat misschien nog een keertje in hoog-nederlands herhalen???? Wat ik dus bedoelde, en dat zou dus uit het draadje duidelijk moeten zijn, dat ik de seca2 providers en hun sleuteltjes nergens in het key menu van de Xcam kon vinden; er staat daar een hoofdstuk "Seca 2" en dat bleef volledig leeg. Achteraf bleken de seca 2 providers en hun sleutels dus gewoon onder "seca 1" te staan, na de gewone (oude)seca 1 providers. Vandaar dus de kreet DUH! En werken doet 't inderdaad, al gaat het dan nog slechts om een paar spaanse kanalen die nog onder de oude hashtabel vallen. kijk seca 1 heeft 8 groepen van 2 hex en seca 2 heeft 18 groepen van 2 hex nu zal het je duideljik zijn wat ik bedoel Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Duh! Dat weet ik, en ik begreep je heus wel, maar daar ging m'n posting en antwoord helemaal niet over! Maar het staat er nou wel een stuk leesbaarder, vindt je zelf ook niet.Zo moeilijk is het dus niet om begrijpelijk nederlands te gebruiken! :-))
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen