hobsat Geplaatst: 6 mei 2004 Geplaatst: 6 mei 2004 Citaat: Zelf soldeer ik PS2's en Xboxen met zilver na eerst met een klein scalpepmesje (no 23) eerst het soldeervlak iets te "schuren". persoonlijk gebruik ik liever een glasfiber pen. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
mietde Geplaatst: 6 mei 2004 Geplaatst: 6 mei 2004 Die pogopin gevallen veroorzaken veel beschadigde printbanen. Kun je als leek maar beter niet aan beginnen om dat te fixen. You cannot ignore that member
NEO_X Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 volgende keer maar beter tsop doen het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 10 mei 2004 Geplaatst: 10 mei 2004 Nou ik kan jullie mededelen dat mijn Xbox weer werkt. Bios was dus naar zijn gootje volgens die jongen. andere bios er op geslodeerd en werken weer. Hij was inderdaad ook niet te spreken over die met pogo pins uitgevoerde mod chips. In iedergeval bedankt voor jullie meedenken en aanbieden van hulp!
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Citaat: volgende keer maar beter tsop doen Leg dat eens uit want ik kom er geen wijs uit, ook niet na lezen.
NEO_X Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 www.xbox-scene.com daar heb ik het ook gezien het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
The Librarian Geplaatst: 14 mei 2004 Geplaatst: 14 mei 2004 tsop hier een pdf met specs voor een tsop adaptor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen