Gast Geplaatst: 3 mei 2004 Geplaatst: 3 mei 2004 Ik las op een ander forum dat het mischien mogelijk wordt(in het midden van deze week )om S2 te kijken op een Tita of X-cam. Mischien een stomme vraag, maar ik ben er een jaar of anderhalf uit geweest, maar probeer dit alles weer in te halen, kijk nu iedere dag naar de ontwikkelingen. Maar zou de EMU dit ook kunnen of moet dan de FW weer aangepast worden en is het uberhaubt wel mogelijk ???
guykers Geplaatst: 3 mei 2004 Geplaatst: 3 mei 2004 Citaat: om S2 te kijken op een Tita of X-cam...Maar zou de EMU dit ook kunnen of moet dan de FW weer aangepast worden en is het uberhaubt wel mogelijk De tita en/of xcam moeten dan eerst weer worden uitgelezen (nog problematisch?), waarna er (hoogstwaarschijnlijk) nieuwe emu soft geschreven moet worden, waardoor je nieuwe FW moet proggen, om het te laten functioneren. ps vragen om welke s2 gaat het, horen niet in dit forum thuis. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 3 mei 2004 Geplaatst: 3 mei 2004 Ok bedankt voor je antwoord, maar het ging me om de EMU (waartoe die instaat is en nietzozeer over de S2). Twijfel geval volgens mij. Als ik deze bij S2 had gepost hadden ze waarschijnlijk gezegd dat ie hier thuis hoort. maar iig bedankt voor je antwoord
dukdalf46 Geplaatst: 3 mei 2004 Geplaatst: 3 mei 2004 Nou, volgens mij ben je geen nieuwe fw nodig, de huidige generatie fw's zit een s2 emu in. Alleen de benodigde sleuteltjes moeten in deze emu gezet worden. Zo gauw deze er zijn voor een tit-kaart, zullen ze er ook komen voor een emu, waarschijnlijk iets later, maar komen zullen ze.
guykers Geplaatst: 3 mei 2004 Geplaatst: 3 mei 2004 Citaat: de huidige generatie fw's zit een s2 emu in. Alleen de benodigde sleuteltjes moeten in deze emu gezet worden. Indien dit zo was, was dmv brute forcing dit allang werkend. De geheugenruimte voor seca2 is reeds gereserveerd, alleen nog niet adequaat ingevult. verbeter mij als ik het fout heb. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen