Ga naar inhoud


Hummie dood...


Gast Ducom

Aanbevolen berichten

Vanmiddag belde mijn meisje mij dat de V Box II raar stond te tikken, en dat de Humax niet meer reageerde op de afstandsbediening.

Heb haar gezegd de Humax uit te schakelen doormiddel van de schakelaar achterop..., toen ik thuis kwam wilde ik hem weer inschakelen om te kijken wat er aan de hand was, maar het enige wat hij nog doet is een enkel vertikaal streepje in het display wat flauw knippert...

 

Een jaartje terug is de voeding gerepareerd, en hij heeft daarna probleemloos gewerkt...

 

Heeft iemand dit al eens bij de hand gehad?

Of is dit soms weer een voedingsprobleem?

 

b.v.d,

Ducom

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Heeft iemand dit al eens bij de hand gehad?
Of is dit soms weer een voedingsprobleem?


Dat lijkt wel weer een voedingsprobleem, probeer de zoekfunctie maar eens met het woord: "voeding" hier in het humax forum.
Je bent niet de enige, die van mij is ook stuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks Harry,

 

Heb hem inmiddels naar mijn leverancier (waar ik gelukkig ook s'avonds terecht kan) gebracht, en die bevestigde dat het probleem waarschijnlijk een zenuw diode, een weerstandje, en een paar elcootjes in de voeding was.

 

Gelukkig is hij ook electronicus (en had hij de spullen op voorraad), dus zal hij morgen de boel even fixen voor mij (was een half uurtje werk zei hij).

 

Toch blijft de voeding een brak punt van de Humax..., wel jammer..., verder is het een prima ontvanger...

 

gr,

Ducom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...