Ga naar inhoud


extreme geen ontvangst canal+


Gast erwin78

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb een probleem met het ontvangen van canal+.

 

Ik heb gisteren een abonnement afgesloten maar krijg geen van de drie canal+ zenders.

Kan iemand mij hiermee helpen??

 

Heb een extreme ontvanger.

 

Grt Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Clubfm zegt:

(maakt toch inweze niet uit wat je 0 punt is als je dan maar vastzet dat bv dan de hotbird je 0 punt is?)

 

Volgens mij maakt wel het uit! Longitude van Nederland ligt dichterbij Sirius 5 graad East.

Dus moet je Sirius satelliet als positie nul menen. USALS berekent de satelliet vanuit nul punt.

Het aantal graden tussen Astra1 en sirius:19-5= 14 graden. De rotor moet altijd 14 graden afleggen om astra1 te bereiken vanuit nul positie.

 

In jouw geval Hotbird (0 punt) dus 13+14 = 27 graden bijna positie van ASTRA2 (28 graad east).

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste clubfm,

 

ik ontvang al astra en hotbird maar ik heb dus gisteren een abonnement hebt afgesloten voor de canal+ kanalen blauw,rood en digitaal maar krijg dat niet binnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt ik had inderdaad MR.1.08 maar is nu veranderd naar MR 1.06. Nu werkt mijn canal+ wel maar nu zijn mijn mtv kanalen weg grrr.(Mtv Base,Mtv hits etcc.)

 

Kan iemand mij uitleg geven wat MR inhoud en welke ik nu wel moet hebben of wat ik moet aanschaffen om toch nog beiden te kunnen zien?

 

Grt Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...