Rocketscientist Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Kan iemand mij helpen aan -een kopie- van de cd die hier bij hoort? Ik kocht deze kaart afgelopen vrijdag op de vrijmarkt ( voor weinig ) alleen de CD ontbrak. Tegenprestatie een funkaartje of zo. RIEn Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Is een paar topics lager ook al beandwoord. Is hier te downloaden. Let er wel op dat je de goede software pakt, de software voor de oude en de nieuwe generatie kaartjes zijn niet uitwisselbaar.
Rocketscientist Geplaatst: 4 mei 2004 Auteur Geplaatst: 4 mei 2004 Klopt. Ik heb netjes alle files gedownload, maar tijdens het installeren krijg ik een mededeling dat hij een file niet kan vinden. Dus ik dacht, .... ik probeer het op een andere manier. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Rocketscientist Geplaatst: 4 mei 2004 Auteur Geplaatst: 4 mei 2004 Bedankt, ik zal het binnenkort proberen. Zo zie je maar weer, je koopt iets zonder veel na te denken, en je hebt er gelijk een hele ( prettige ) hobby bij. Rien Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen