Gast Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 ik koop dvd's en die speel ik nu af op de pc. nou zou ik die graag omzetten naar .ts zodat ik de bestanden kan uploaden naar mijn dreambox; zo kan ik mooi een video library aanleggen. is legaal denk ik, je mag een kopie van je gekochte dvd maken. weet iemand hoe dit mogelijk is? tot nu toe zie ik alleen maar postings over dvd's rippen naar divx e.d. tevens: is van divx weer een ts te maken? greedz, rheez
xfiles69 Geplaatst: 6 mei 2004 Geplaatst: 6 mei 2004 Gewoon mpeg van maken of divx kun je ook op de dreambox afspelen. Kijk maar een bij de dreamboxsectie en zoek maar eens onder divx of mpeg.
Gorilla King Geplaatst: 6 mei 2004 Geplaatst: 6 mei 2004 Citaat: Gewoon mpeg van maken of divx kun je ook op de dreambox afspelen. Kijk maar een bij de dreamboxsectie en zoek maar eens onder divx of mpeg. Ik dacht daar gelezen te hebben dat de dreambox alleen mpeg aan kon en dus niet divx.
Gast Geplaatst: 18 mei 2004 Geplaatst: 18 mei 2004 heb inmiddels ontdekt dat je .vob bestanden ook kunt afspelen, alleen aparte vobs voor beeld en geluid wil niet dus wat doe ik nu: rippen dvd naar 1 .vob met beeld en geluid. dan gaat het prima
Crest Geplaatst: 18 mei 2004 Geplaatst: 18 mei 2004 Divx film ziet de box niet. Heb ik wel geuploaded, maar is niet te zien. Wat heb ik daar voor nodig?
Bigfoot Geplaatst: 18 mei 2004 Geplaatst: 18 mei 2004 Gewoon de VOB's overpompen en kijken maar. Evt. de files samenvoegen naar playlist....
Crest Geplaatst: 18 mei 2004 Geplaatst: 18 mei 2004 Een divx of xvid film heeft als extentie *.avi. Op dit moment ziet de box de film niet. Er zal dus wel een plug-in gebruikt moeten worden, vermoed ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen