Gast Geplaatst: 10 april 2002 Geplaatst: 10 april 2002 hallo als ik mijn gold schrijf met seca files geen probleem alleen nu wil ik viaccess files gebruiken en heb onder cartwriter geen probleem met schrijven ,alleen als ik hem uitlees is de ext epprom leeg. ra ra hoe kan dit groetjes ps. heb hetzelde met fun 5.1 files wel irdeto en via geen ext epprom
Gast Geplaatst: 15 april 2002 Geplaatst: 15 april 2002 verkeerde file waarschijnlijk gebruik je een file voor fun kaart ... Bij Gold wegens het beperkt geheugen via en seca programmeren op aparte goldkaart. Werkt perfect bij mij.
Gast Geplaatst: 17 april 2002 Geplaatst: 17 april 2002 hallo nee, ik gebruik wel files voor een gold kaart seca files heb ik geen probleem. alleen als ik dus via files gebruik gaat het schrijven goed (geen fout melding) maar als ik de kaart uitlees met bijv picbined dan is de eprom leeg. laat ik de file in ,zie ik alle providers staan schrijf ik de eprom weer met pinbined en lees hem weer uit ,is die nog steeds leeg groetjes
Aanbevolen berichten