Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gister avond hele avond lopen programmeren maar het lukt gewoon niet

heb een nokia 9200 en wil nederlandse zenders bekijken maar het wil maar niet

ik heb het precies volgens de wijze gedaan van duwgati maar NOG lukt het niet

eerst de eeprom en daarna de pic maar hij wilt maar niet

weet iemand misschien of ik nog wat moet veranderen ???? want ik word hier echt gek zonder beeld ! ik heb een goldcard en een goldcardprogrammer en gebruik gold140

Yasar

Geplaatst:

@Mr. Gate,

Leg eens uit wat er fout gaat. Moet perfect werken, uiteraard alleen met de juiste files!

Greetz,

CeeKay

Geplaatst:

nou ik heb denk ik wel de juiste files

tenminste als diegene die hem maar goed gepost heeft

ik heb hem vandaag bij upload-download site gedownload ( van vandaag Bestandsnaam "seca mai 1[1].05.ZIP " )

maar het werkt niet bij mijn nokia 9200

gold140 opgestart eerst het oude pics verwijdert

daarna eerst eeprom geprogrammeerd daarna pic geprogrammeerd maar dan moet hij het volgens duwgati's site wel doen maar hij doet het niet

heeft een nokia een aparte file nodig ?

Geplaatst:

nou heb ik nog geen antwoord op jou vraag gegeven

als ik de kaart erin steek dan laat hij niks zien

ik zie wel bv informatie van een zender ned1 ofzo, bv wat er nu aan het draaien is

Geplaatst:

Ik zou het nog een keer proberen met andere files, want zoals je het beschrijft doe je het goed.

Als dat nog geen succes oplevert, zoek dan eens op het board.

Succes!

Greetz,

CeeKay

Geplaatst:

Mis ik iets hier ?. Hij schrijft niet dat zijn nokia geschikt is voor s*ca. Kan dus nog best een ird machine zijn, vertel dat eens.... Dat scheelt al vast de helft.

stay satted.

Geplaatst:

nou voorheen ging ik elke keer voor een upgrade naar een winkel waar ze allemaal schotels verkopen , en toen kon ik alles bekijken zoals nederlandse zenders duitse zenders cinedome's tequilla's.

er is niks omgebouwd aan mijn nokia want heb nog dezelfde module erin Irdeto 2.3.

maar nu zie ik gewoon geen beeld meer, het ligt waarschijnlijke aan het software.

Geplaatst:

als jij tequilla ook kon (nu niet meer vanwege seca2) ontvangen dan is je cam waarschijnlijk wel omgebouwd naar allsas

en dan heb je volgens mij gewoon andere files nodig.

gr. knelis

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.