goto Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Heb sinds een tijdje last van dat als ik op vorige pagina klik,gezocht wordt naar pagina 127.0.01 en dat faarna dezelfde pagina in beeld blijft. Klik ik dubbel op "vorige" gaat het wel goed. Dit probleempje doet zich alleen maar voor op sat4all. Cookies al verwijderd,wat kan ik nog meer doen? compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Bij mijn weten is er geen enkel probleem met het 'sat4all' board. Ga via Extra-->Internet opties-->Geavanceerd en klik hier op 'Standaardinstellingen herstellen'...probeer nu nog eens.
Mart64 Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Heb je misschien een vmware-achtig iets op je pc staan? Dat soort programma's kunnen aardig liggen 'aanpassen' in je netwerkomgeving en dat soort problemen gaan veroorzaken 127.0.0.1 is een loopback connectie, je eigen netwerkkaart dus eigenlijk. Zoek het eens in je netwerk configuratie. Het feit dat niemand je begrijpt betekent nog niet dat je een kunstenaar bent.
Newbie Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Heb je toevallig Kazaa of zo geinstalleerd, Kazaa maakt ook gebruik van die IP om de bestanden op de Harde Schijf te benaderen als ik het goed heb. Doe in ieder geval een adaware en virus scan, en evt als je norton hebt een systeemcheck. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
goto Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Geplaatst: 5 mei 2004 Heb geen Kazaa of zoiets,wat is en VM? Heb wel netwerkkaartje,zit de d-box op. Zal deze opties ff bij langs gaan,wie weet. Ligt niet aan de board soft,zei toxic vorige week,wat wel vreemd is dat het alleen bij sat4all is compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gorilla King Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Ook ik heb dit probleem, ook bij mij maakt hij contact met dit adres 127.0.01 en ook maakt hij even contact met een marketing-onderzoeksbureau. De naam noem ik maar niet want dat zou commercieel kunnen zijn. Nou ga ik er niet van uit dat het aan sat4all ligt, maar ik heb Adaware gedraaid en ook Macafee. Dus waar ligt het probleem dan wel?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen