Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Satters,

Ik heb zelf eigenlijk al een langere tijd het probleem met het programmeren van de goldkaartjes. Ik denk dat het vnl. te maken heeft met de files die je er op progt. Nu ik door de verschillende kwesties ben gelopen ben ik erachter gekomen dat er meerdere mensen zijn met deze problemen, maar er staan geen duidelijke aanwijzingen om deze op te lossen. Ik heb een pioneer dvbr2000nl en probeer al sinds enkele weken de juiste files te vinden, verder gebruik ik een goldkaart en een multipro programmer (eigen software). Alle files die op het board stonden heb ik geprobeerd (op meerdere kaarten, dus deze zijn niet kapot) maar mijn ontvanger geeft geen sjoege. Doe ik het kaartje erin die erbij zat (canal+) dan geeft hij onmiddelijk beeld op de vrije kanalen, dus aan de ontvanger ligt het ook niet. De oude files die wel werkten van bv Murdock werken nu ook niet meer (ik heb natuurlijk wel de eeprom aangepast). Weet iemand of c""plus een ander soort codering gebruikt ? of doe ik toch iets helemaal verkeerd ?

Vriendelijke groet......

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.