Gast Geplaatst: 4 mei 2004 Geplaatst: 4 mei 2004 Hallo, Ik heb de nieuwe Ronald image in mijn dreambox gezet. (ik had een hele oude image, van negen maanden oud) Ik heb de communicatie instellingen voor het internet van tevoren opgeschreven, en deze ingevoerd. Alle adressen kloppen, alleen staan er nu, voor mij nieuwe "velden" bij, namelijk Type: LAN, NFS, en Port:1. Ik krijg mijn internetverbinding niet aan de gang, vermoedelijk omdat ik niet weet welke waardes ik in deze twee nieuwe velden moet neerplanten. Ik kan wel via mijn laptop en mijn netwerk, via ftp, de dreambox benaderen, en "op de harde schijf komen". Ik ben een beginner, ik weet het , maar kan iemand mij hierbij helpen?
Ome Merde Geplaatst: 5 mei 2004 Geplaatst: 5 mei 2004 geef de db een IP-adres in de reeks van je LAN, zet een vinkje bij 'enable LAN', vul het DNS van je provider in achter nameserver, zet het IP-adres van bijv. je router bij gateway en het zou moeten werken. op sat4all is dat al 1000x aan bod geweest dus de zoekfunctie zal ook uitkomst kunnen bieden alsmede de site van sjerom. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen