Gast Geplaatst: 5 mei 2004 Geplaatst: 5 mei 2004 Vraag als ik mijn MR met versie 1.08 de keys er in zet de drie cijfer code en ik heb ze allemaal gedaan dan staat steeds alle code op 000 000 000 000 ect wat ik ook invoer. Doe ik wat verkeerd ?? of is er iets met de cam
Steve Geplaatst: 5 mei 2004 Geplaatst: 5 mei 2004 wat verschijnt er als je de cam verbind met de cas interface en op connect zet ? welke flash zit er dan in ?
Fredo Geplaatst: 6 mei 2004 Geplaatst: 6 mei 2004 Steve @ hij update de key met zijn afstands bediening zo te zien beste poster@ je moet aan het einde van het invoeren save krijgen en daar op klikken anders ben je nog niet klaar pak niet de eerste maar de tweede file die er staat dat is ook belangrijk de eerste is voor de herkenning Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Fredo Geplaatst: 6 mei 2004 Geplaatst: 6 mei 2004 muis@ of juist fta dacht ik ander kan de key die je wil verwisselen bekeken word en dan werkt het niet Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
lummel Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Eerst op de gecodeerde zender gaan staan, dan updaten. Voor de zekerheid heb ik daarna de cam nog een keer gereset en de ontvanger opgestart. Ze blijen nu tenminste wel goed staan... DB500 - Ubox - Maxplus - Topfield Visiosat draaibaar - Wavefrontier --------------------------------- Lummel -> Mad (Hu)max -> alweer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen