Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat wil je , een dvd schijf met divx films er op , een dvd af te spelen in elke dvd speler met divx films omgezet naar dvd video formaat ? Het laatste kan met bv, nerovision expresse , of sonic my dvd . Film wordt dan wel fors groter !

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Geplaatst:

Je zult ze eerst om moeten zetten naar mpeg om ze op een normale dvd speler af te kunnen spelen.

Voor menu's vind ik TMPGEnc DVD Author erg handig.

Tox.

Geplaatst:

dat begrijp ik ook wel maar ik wil een dvd maken met alleen maar divx films met menu ,niets omzetten naar mpeg die proggies heb ik ook wel

jan

Geplaatst:

Ik heb ook eerst even moeten denken voor ik begreep waar humaxz het over had (volgende keer de vraag duidelijker stellen zie hieronder)

Volgens mij word dit bedoeld, humaxz wil een dvd gebruiken om meerdere divx films op te schrijven en d.m.v. een autorun een menu op te starten waar vandaan de films opgestart kunnen worden.

dit zodat hij zijn cd collectie kan omwisselen voor een kleinere stapel dvd's, er kunnen tenslotte 3 films mat ac3 of 7 in stereo op een dvd.

nu zoekt hij een stukje software om dit mee te bewerkstelligen.

ik heb dit niet (heb nog geen dvd-schrijver) maar lijkt mij ook wel intresant om te weten of dit kan.

groeten,

Ricow

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

Geplaatst:

ricow heeft het bij het juiste eind,sorry zal het in vervolg de vraag duidelijker stellen ,had in het verleden al eens zo dvd gehand met div.divx films met autorun maar kan hem niet meer vinden on te kijken hoe dat menu in elkaar stak

vriendelijke groet jan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen