Gast Geplaatst: 6 mei 2004 Geplaatst: 6 mei 2004 Ik wil met de Jay of Raytec eens proberen of ik Hispasat kan krijgen. Ik heb geen motor en geen satfinder. Zou dat lukken door de schotel met de hand te draaien? En zou de signaal meter dan uitslaan als ik hem gevonden heb? Wat moet ik dan voor Frequenties zetten bij in het schotel menu en waar bij welke diseq???? I
guykers Geplaatst: 6 mei 2004 Geplaatst: 6 mei 2004 Zonder moter en satfinder is het haast niet te doen. Er is nog maar 1 analoge zender, welke ook nog gecodeert is, dus mbv oude analoog reciever valt af. Je schotel staat nu op astra/hotbird, vermoed diseqc 1 is hotbird -> 13 gr oost (gezien vanaf het zuiden). hispasat -> 30 gr west (gezien vanaf het zuiden). hotbird -> hisp = 13+30 = 43 gr verdraaien maw 1/8 ste ronde met de klok mee verdraaien om de paal. de schotel moet ook nog meer omlaag geknikt worden. freq kan je oa hier vinden veel suc6, zonder satfinder nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen