droopy Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Hallo, Ik heb een nieuwe Peter Pan image (02-05), maar onder de blauwe knop zit niet meer het emu menu. Weet iemand waar het emu-menu zit. Indien je Nederlands kiest als taal krijg je toch engels!! Alvast bedankt
Littlesat Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Gewoon Ronaldd gebruiken voor nederlands en de juiste emu's of de laatste ru-dream met gemodificeerde drivers zodat hij niet meer chashed op Nederland 1,2 of 3. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
sjumpie Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 maar waar zit die emu bij peterpan vond hem ook al niet heb hem er weer af gedaan
GENE Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Emu zit ingebakken in image, je hebt geen andere nodig, kwestie van juiste gegevens op de juiste plaats zetten en zonder wisselen is alles te bekijken. Dat vind ik belangrijker dan telkens te moeten wisselen van emu. toch .. Kortom, onder de menu's zul je de emu niet terug vinden Koekje erbij ????
sjumpie Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 maar had hier alles op zwart had hem hdd gezet als ik die 25 12 zie heb je toch meer mogelijkheden
droopy Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Geplaatst: 7 mei 2004 De niewe pp heeft geen keys meer. Ik heb de oude versie 25-12 weer teruggezet en verder geen problemen meer. Niet iedereen kan handmatig of met internet de keys toevoegen of de juiste keys vinden.
Vl29 Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 hoe open je de cardreaders zodat ie mn originele c+ abotje leest? voor de rest een geweldige img Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen