Gast Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Ik las een stukje over de lemon 030/ci ontvanger(165 euro). Ik wil een andere ontvanger (nu strong8100), maar vraag me af of wie ervaring heeft met deze lemon en of ik zelf de frequenties er in kan zetten. Ik mis nu bv de dsf (sportkanaal) omdat deze (denk ik ) boven nr. 999 zit. Deze zat altijd op 108, maar ineens verdwenen. Vandaar mijn zoektocht naar een nieuwe ontvanger. Wie heeft er nuttige tips voor mij?? alvast bedankt
beata Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 hallo de ontvanger van lemon heb ik positieve ervaringen mee maar de de prijs die je zegt is wat veel een andere oplossing is je strong voorzien van software en een niewe settings lijst groet p. pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat
Gast Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 bedankt, maar heb ik met de nieuwe soft/firmware meer dan 999 kanalen? en blijft canal plus dan automatisch updaten?? Heb een legaal abonnement.
droompje Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 in leiden wordt deze ontvanger voor 139 euro aangeboden. Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Mart64 Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Hoi Edske, kijk ff in het strong gedeelte elders op dit forum, daar wordt heel veel uitgelegd. Misschien hoef je helemaal niks nieuws te kopen en kan je strong nog een tijdje mee met de tips die je daar krijgt (in ieder geval kan je naar ik meen 2000 kanalen toe) Het feit dat niemand je begrijpt betekent nog niet dat je een kunstenaar bent.
edje-ken Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Ja je kaartje blijft gewoon de update's binnen krijgen. Ja je hebt minimaal plaats voor 2000 zenders en ik dacht bij sommige firmware nog meer plaatsten maar weet ik niet zeker meer. Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen