Gast Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Hoi, Zijn er routers die een ADSL USB modem aankunnen zonder dat ik hiervoor mijn PC hoef aan te zetten? Of zou het dan beter zijn om een router + adsl modem in een te kopen? of zelfs misschien wel een ethernet adsl modem + router? Thanks, Patrick
Crest Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Nee, geen usb modem zonder pc aan te zetten. Neem een ethernetmodem/router.
Pionewbie Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Draytec had een USB router (Vigor 200USB). Deze wordt niet meer gemaakt, maar misschien is hij nog ergens te koop. Ze waren (zijn) dacht ik behoorlijk aan de prijs en gezien het bovenstaande is het idd beter om een adslmodem met ingebouwde router (UTP) te kopen.
Gast Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Thanks voor zo ver! Maakt het nog uit welk type ADSL-Router dit zou zijn? Ik bedoel, wetende dat Tiscali in Frankrijk mijn ADSL provider is, zouden er mischien wat compatibiliteits problemen kunnen zijn? En welk type zouden jullie kunnen adviseren? Patrick
Fleetwood Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Ik heb van tiscali de zyxel prestige 600 series hier staan. in nederland dan he,niet in frankrijk. mischien heb je er wat aan.. Groetzels Fleetwood.....
Pionewbie Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Kijk eens op de site van Tiscali Frankrijk of ze niet een lijstje van goegekeurde modems hebben. Veel providers hebben namelijk zoiets.
Gast Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 Eminent heeft nu een router waar een usb modem op kan plaatsen, met 4 utp aansl. / met usb printserver. (em4112)
Smurf Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 gisteren een 4 poorts ethernet router/adsl modem voor een analoge lijn gekocht voor 54 euro... krijg je denk ik geen router voor die een usb modem slikt.. afgezien van de software problemen die je te wachten staan wel een goed plan eerst ff te checken of het bij de desbetreffende isp kan werken, want ik ken iemand bij BB die al weken niet kan internetten omdat z'n modem niet (meer) compatible is met hun systeem (zegt ie) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Volgens mij moet de copperjet 81X het ook aankunnen. Deze beschikt zowel over USB/UTP.. Is vast wel ergens 2de hands op de kop te tikken.. Jelle
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen