Newbie Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Vannacht 2fast2furios aan het kijken op thor met de humax5400+emu, motor Stab120 plotseling geen beeld meer, de motor zat zomaar uit zich zelf te draaien naar links en rechts. Ik had helemaal niks gedaan, ook geen ander kanaal geselecteerd. Wou ook niet naar andere sattelieten. Schrok er wel van. Na de uiterste oost satelliet, turksat in mijn geval, geselecteerd te hebben en de receiver gereset te hebben met de schakelaar achterop bewoog die nog eventjes heen en weer en toen ging die wel naar de goede positie. Vervolgens overige posities uitgeprobeerd, nu gaat het wel goed. Hoe kan dit nu zomaar gebeuren, nog nooit zoiets meegemaakt. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
dolphs Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 uhm zie topic elders in dit forum? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Newbie Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Geplaatst: 8 mei 2004 Ok, echter toen ik dit schreef was die topic er nog niet. Dat verklaart trouwens niet waarom die zomaar begon te draaien terwijl ik gewoon naar de film zat te kijken, niks aangeraakt op de AB. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
prutsie Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Lijkt me handig de discussie verder te voeren in deze topic. Daarom zal ik deze maar sluiten. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten