Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Pinnacle SAT kaart in mijn computer daarbij heb ik een matrix module en Funcard open platform en programmer gekocht ik dacht er in duwen en kijken maar dus niet.

Zonder module en zonder funcard in mijn computer heb ik diverse zenders (buitenlandse) steek ik de module erin dan worden alle zenders stotend weer gegeven.

Ik krijg ook geen menu om mijn module in te stellen

Weet iemand waar ik een beschrijving kan vinden waar stap voor stap aangegeven wordt wat ik moet doen om alles goed te krijgen.

Ook voor de funcard te programeren heb ik toch bestandjes nodig (eepron)?

Geplaatst:

DVB-S PC kaarten & Internet via Satelliet is het juiste topic. Wat je overigens nu ziet zijn de FTA (Free To Air) kanalen en die zijn zoals de naam het al zegt gratis.

Als je er een "module" insteekt zonder kaart dan doe je eigenlijk niets anders dan de volgorde van toewijzing veranderen.

Zender - Module - Beeld

Zender - Beeld

Dus vandaar dat die tussenstap zorgt dat je stotterend beeld krijgt.

Wat betreft funkaarten, er is wel wat uitleg op dit board maar www.duwgati.com kan je er alles over vertellen.

Geplaatst:

bedankt voor je reactie

Ik dacht dat je met een module ook de nederlandse zenders kon krijgen maar ik kan ook met de module er in geen nederlandse zenders krijgen.

of heb ik een verkeerde module moet dat misschien een seca2 module zijn of maakt dat niet uit ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen