Fabian Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Wie weet of je met Dr. Tic ook andere talen voor ondertitels kan downloaden. Ik krijg volgens mij nu alleen maar Poolse ondertitels te zien. Ik gebruik hiervoor SF image versie 3.2. Fabian
Gast Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 moet je het progje dreamsub voor gebruiken kun je ned ond titels gebruiken,te halen bij www.dreambox.sjerom.com staat ook wel een handleiding. gr birddog
Fabian Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Geplaatst: 8 mei 2004 Dank je. Ik heb hem gevonden ga hem dadelijk proberen.
groeselt Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 heb drtic erop staan , srt en ssa files naar var/tit gekopieerd. daarna start ik drtic maar zegt dat hij niks vindt in var\tit. moet ik een ander bestand erin zetten???
groeselt Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 ben al te snel geweest met mijn vraag. heb zojuist gezien tot het een dtc formaat moet zijn die je omzet met dreamsub, ga het proberen..
TopMusic Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Citaat: moet je het progje dreamsub voor gebruiken kun je ned ond titels gebruiken,te halen bij www.dreambox.sjerom.com staat ook wel een handleiding. gr birddog Met Dr-Tic kan je ook ned. ondetitels gebruiken, dus het is overbodig om in de SF-image nog een keer Dr-Tic te installeren, als je naar /var/share/tit/ gaat zie je vanzelf de ondertitels staan, daar kan je de ned. subs ook heen kopieeren. Is er trouwens een gratis vertaal engine om de poolse subs te vertalen naar engels/ned ? VU+ Duo 4K SE DVB-S2X FBC, 320Gb Hdd, VTi 15.0.3 Stable. ChannelMaster 1.0m offset - Inverto Ultra Black Twin, 18"Act(RVS) + V-Box2 Wavefield T90, 12x Lnb (39East - 5West)Maxim64 Multibeam 80cm 3x lnb (East 13, 19.2, 23.5)
Fabian Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Geplaatst: 8 mei 2004 Hoe speel/selecteer je de ondertitels dan af zonder Dr. Tic te installeren?
TopMusic Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Dr-Tic zit al in de SF image v3.2, alleen is die versie uitgebreider, omdat er een extra plugin inzit die de poolse subs download. VU+ Duo 4K SE DVB-S2X FBC, 320Gb Hdd, VTi 15.0.3 Stable. ChannelMaster 1.0m offset - Inverto Ultra Black Twin, 18"Act(RVS) + V-Box2 Wavefield T90, 12x Lnb (39East - 5West)Maxim64 Multibeam 80cm 3x lnb (East 13, 19.2, 23.5)
Fabian Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Geplaatst: 8 mei 2004 Weet iemand soms het aantal frames waarmee de films op de DB worden opgenomen/bekenen? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de ondertiteling synchroon met de speelfilm te laten lopen.
TCDD Geplaatst: 8 mei 2004 Geplaatst: 8 mei 2004 Normaal is het framerate 25 fps. Sommige ondertitels zijn echter vertaalde versies uit andere regio's, vaak lukt het dan beter met 23.976 fps. Je kunt ook in drtic de framerate veranderen, of met Bouquet +/- de ondertitel sneller/langzamer laten lopen. Ik ben niet zo gek mij voor normaal uit te geven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen