Ga naar inhoud


Cabriolet verzekeren.....


ReneG

Aanbevolen berichten

Hoi Mannen

 

Ik heb een paar weken geleden een golf cabrio gekocht nou krijg ik vandaag de polis binnen hij is wa casco maar er zit wel een clausule in dat me dak niet is gedekt..

 

Ik heb daar eigenlijk wel een beetje de P over in..

 

Dus mijn vraag is er iemand die weet of dat altijd zo is of is er wel een verzekering die wel alles mee verzekerd ?

 

Gr Rene ®®®

My name is Cohol, Al Cohol.

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor zover ik wwet wordt het dak alleen verzekerd als het wa extra is en niet wa csaco.

het ligt erook aan hoe oud de auto is ,is de auto oudre als tien jaar kan je ook geen wa extra afsluiten.

is de auto jonger als 4 jaar dan kan je hem allrisk verzekeren..........(maar dat is duur)en het ligt eraan hoe oud je bent.

ik heb et gehad dat ik de cabrio niet kreeg verzekerd als 2e auto.

moest daarvoor een nieuwe polis afsluiten en et volle bedrag betalen.

dus dat heb ik niet gedaan en de auto maar weer verkocht.

verzekeringen zijn bang geworden voor et verzekeren van cabrio's..............word teveel mee gedaan.

sinto's rule.....fun for everyone...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verzekeringen doen inderdaad ontzettend moeilijk met cabrio's. Is bijkans niet casco te verzekeren bij de meesten of men moet er het 1 van de duurdere alarmsystemen laten inbouwen. Ben zelf bijna een maand bezig geweest of het allemaal goed voor elkaar te krijgen (overigens met hulp van een goede tussenpersoon).

 

Het is me uiteindelijk gelukt de auto te laten verzekeren. Het heeft me wel een, overigens zeer goede, investering gekost van rond de 3500 euro wegens het laten inbouwen van het nieuwste alarmsysteem (navolgbaar via satelliet) maar ik heb nu door die investering een eigen risico voor alle schade's ten gevolge van diefstal of vernieling van 100 euro.

 

Klopt overigens dat heel veel verzekeringsmaatschappijen of de kap niet meeverzekeren of er een eigen risico voor te vragen (de meeste rond de 750 euro) dat het declareren bij schade niet opweegt tegen de vermindering van noclaim verlies bij de schade.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen probleem bij het aanvragen gehad Gerdy de verzekering is gewoon overgegaan op de zelfde voorwaarde (wa casco)alleen die clausule die er nu in zit voor dat dak zit me niet lekker.

 

Zit ook een klasse 3 alarm in maar ja die reageer niet als dat dak word opengesneden...

 

Ik denk dat ik het maar van me af moet zetten en hopen dat ze niet me dak slopen..

 

®®®

My name is Cohol, Al Cohol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
er is een enkele verzekering die de kap uitsluit,je verzekeringsmaatschappy begint met een a denk ik.


Of met een P.

Zoek een andere verzekering, dit moet géén probleem zijn.

Onlangs nog een verzekering afgesloten voor een cabriolet met linnen dak en hardtop.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...