Ga naar inhoud


Xtreme: Opname stopt niet na aangegeven opnameduur


Edgario

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik wat getest met een nieuwe Xtreme PVR 80 gB. Softwareversie die erin zat was 2.55.00, maar heb die vervangen naar 2.55.04(X). Als ik bijvoorbeeld 10 minuten iets wil opnemen en dat voer ik in het reserveringsscherm in, dan blijft hij gewoon opnemen. Gistermiddag een opname van 1,5 uur ingesteld en 's avonds rond 12 uur liep hij nog op te nemen.

 

Welke firmware kan ik er in zetten om van dit probleem af te komen?

 

Oja, als er iemand een tip kan geven om van het pictogrammetje - wat rechtsboven tijdens afspelen staat - af te komen, heel graag.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hetzelfde probleem had ik ook met de 2.55.04X. Als je de oudere 2.55.04 neemt (datum van eind vorig jaar) dan werkt de opnameduur in de PVR wel.

 

de 2.55.04X heeft meerdere foutjes, zo is bijvoorbeeld het volume ook niet aanpasbaar tijdens afspelen.

 

de 2.55.04 heb ik geplaats met de xtremeloader 2.10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hetzelfde probleem had ik ook met de 2.55.04X. Als je de oudere 2.55.04 neemt (datum van eind vorig jaar) dan werkt de opnameduur in de PVR wel.

Dank, deze ga ik uitproberen!

Citaat:
de 2.55.04X heeft meerdere foutjes, zo is bijvoorbeeld het volume ook niet aanpasbaar tijdens afspelen.


Dat heb ik ook gemerkt. Heel vreemd is dat. Zou die X-versie een snelle publiekelijk gemaakte versie zijn, die nog lang niet klaar was?

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...