buurjan Geplaatst: 9 mei 2004 Geplaatst: 9 mei 2004 Ik heb in de woonkamer een dreambox met een hd, en op mijn slaapkamer eentje zonder hd. Wie kan me een handig tooltje aanbevelen of een tip geven hoe ik met mijn dreambox boven op mijn hd beneden kan opnemen en afspelen. ik kan een beetje ftpén enzo maar echt veel linux kennis bezit ik niet. Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 9 mei 2004 Geplaatst: 9 mei 2004 Als je RUdream install. heb je daar een addon voor. gr.
buurjan Geplaatst: 9 mei 2004 Auteur Geplaatst: 9 mei 2004 ja daar ben ik al eens een paar avonden mee bezig geweest maar dat lukte me niet. veel voor te vinden maar het ging me allemaal net even boven mijn kennis. en ik draai met de laatste ronaldd
Frans B Geplaatst: 10 mei 2004 Geplaatst: 10 mei 2004 Hier heb ik ook al eens over geschreven. Na vele tips en de hulp van een ervaren linux programmeur is het nog steeds niet gelukt. Zeer waarschijnlijk zit het probleem in de kernel. Misschien dat het ooit een keer in een nieuwere versie gaat werken. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen