Gast Geplaatst: 9 mei 2004 Geplaatst: 9 mei 2004 Hallo, Ik heb een raar probleem. Zodra ik mijn computer opstart wil deze verbinding maken met de ADSL Lan verbinding. Na twee minuten proberen blijkt dat niet te lukken,intussen kan ik niets doen. Als ik vervolgens de LAN verbinding uitschakel en weer inschakel heb ik wel internet verbinding. Op de laptop gaat het wel goed met de draadloze verbinding. Voor de duidelijkheid..ik werk met een Ovislink hub die verdeeld het ADSL signaal naar de draadloze verbinding en direct naar mijn ethernetkaart, met kabel dus. Mocht het helpen..mijn LAN verbinding geeft ook 10 Mbp aan i.p.v 100 Mpb. Mijn MXStream modem heeft een constante verbinding. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Zo niet hoe kan ik bij het opstarten van de computer voorkomen dat hij gaat proberen verbinding te maken? ..dan doe ik dat wel met de hand als het niet anders kan... Vast bedankt Robberto
The Librarian Geplaatst: 9 mei 2004 Geplaatst: 9 mei 2004 kijk eens bij de eigenschappen van je netwerk kaart welke snelheid daar staat bij verbindings snelheid, en zet deze zonodig op 100 half-modus. Suc6 ermee, Grtz, Andrè
Goldlabel Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 ik kan het fout hebben maar die snelheid klopt dat is als ik het goed heb bij die modems deze heb ik een eens paar keer gezien. de verbinding zou je kunnen uitzetten door te kiezen nooit verbinding kiezen in de explorer. succes grtz Goldlabel Clarke-Tech ET9000 Xtrent ET 10000
Gast Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 Je kan ook kijken of het op 10Mbit beter gaat. 10 Mbit moet voldoende zijn, want je wireless en je ADSL komen toch niet aan de 100Mbit. Als je de UTP stekkertjes zelf op de kabel hebt geknepen, kan dat ook het probleem zijn. Bij een verkeerde volgorde kan je het met 100Mbit vergeten. Heb helaas de juiste kleur-combi niet bij de hand, maar ff googlen moet het ook opleveren. Groeten, Jelle
Ome Merde Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 oranje wit oranje groen-wit blauw blauw-wit groen bruin-wit bruin met de "lip" naar beneden. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen