Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een kloon van mijn eigen mosc kaart gemaakt met een silverkaart, op de manier zoals duwgatie omschrijft, maar opeens doet ie het niet meer, weet iemand hoe dit kan en hoe ik het op kan lossen.

Geplaatst:

hij heeft "t" dus wel gedaan...dat betekent waarschijnlijk dat je PBM is gewijzigd....Kijk dat met MKF4.4 maar eens na.Als dat het is opnieuw instellen en locken

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Geplaatst:

ik had mijn pbm al nagekeken en die was niet gewijzigd, ook als ik hem opnieuw prog. met de juiste keys heb ik na een minuut of 15 beeld op rtl 4, maar zap ik naar bv ned 1 krijg ik de melding dat ik mijn smartkaart in moet voeren.

Geplaatst:

welk type ontvanger? eventuele patch? nog meer providers op de zilverkaart?Neem aan dat je abo-kaart dit verschijnsel niet geeft.....

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Geplaatst:

originele philips ontvanger, met op de kaart alleen canal+, en inderdaad de originele kaart geeft geen problemen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

beetje laat mischien, maar de kaart werkt weer, met een nieuwe mosc file.

Allemaal bedankt.

Geplaatst:

Ik weet niet wat ie gedaan heeft, maar ik zou het wel graag willen weten.

Ik heb nl hetzelfde probleem met dezelfde apperatuur.

nl. orginele philips

Geplaatst:

je moet een andere moscas file hebben, effe dowloaden op de veschillende sites en ja kan weer kijken.

succes

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem gehad bij mijn hum. Probleem was de pbm. Ik heb daarom de laatste MKF en de ini-file van henkie geprobeerd. En daar is pbm laatste 3 cijfers 1ff uit gekomen. Dit zijn m.u.v. het toppakket alle paketten. Alleen het toppakket is laatste 3 cijfers 200.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.