Gast Geplaatst: 10 mei 2004 Geplaatst: 10 mei 2004 Hallo, Ik heb onlangs een compaq MV720 monitor gekregen. Over het scherm zit een groene waas (ook over het zwart heen) Zelfs als ik de contrast en helderheid laag zet, Op de groene kanon van het scherm, staat ongeveer dezelfde spanning als op de andere kanonnen. In welke richting moet ik het zoeken ?? Het gaat om de MV720 met model NR: CO1022T
Gast Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 Kijk even naar de stekker die in de pc gaat. Het gebeurt wel eens dat er en pootje krom staat, dan gaat hij niet in het gaatje van je videokaart. Grtz, Steven
Steve Geplaatst: 14 mei 2004 Geplaatst: 14 mei 2004 heb je de screen spanning niet iets te hoog staan.beetje terug regelen op de hsp trafo
Gast Geplaatst: 15 mei 2004 Geplaatst: 15 mei 2004 Nee, dit was het ook niet, deze stond eerder te laag dan te hoog. Zelf bij het omlaag draaien tot het beeld zeer donker was bleef de groene waas. Had hier nog een andere monitor staan met dezelfde beeldbuis, deze geprobeert, om te testen of er niets met het groene kanon aan de hand was, maar deze gaf ook de groene waas weer.
percies Geplaatst: 15 mei 2004 Geplaatst: 15 mei 2004 Mischien hoogohmige weerstanden op de beeldbuis print. je moet dan denken aan 100 of 120 kohm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen