Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 Hallo,ik heb een nokia 9500 en een silvercard welke files en met welke programmer kan ik het beste gaan werken,ik heb een mastera 2. En hoe krijg ik mijn orginele irdeto kaartje weer aan de gang??? bedankt alvast Gr,Bert sluijs@novi.net
Duwgati Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 Begin maar eens met uitgebreid op mijn site te lezen, dan zijn de meeste vragen al beantwoord. Suk6
Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 @duwgati interesante pagina (veel aan gehad!!!) alleen ik mis nog iets! n.l bij de uitleggen hebben ze het telkens over het programeren van een kaartje, met bepaalde files. nu wil ik bijv. een piccard 2 uitlezen en de eeprom keys updaten.(het was voorheen au nu niet meer) ik gebruik picbined ,het lukt me wel om files te openen vanaf harde schijf en te editten, maar niet om mijn kaartje uit te lezen. kan ik hier beter een ander prog. voor gebruiken? oh ja ik gebruik een mastera 2+ piccard2 versie 2.1 met 5 contacten en 1 ic blokje grtz fr@
Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 @fr@ Hi, ik gebruik ook picbined in combinatie met windows2Kpro. Heb wel geen mastera2 wel een multiprog2001xl, en daar kan ik de zilverkaart wel mee uitlezen. Optie is wel dat die op 6Mhz staat. Nu weet ik niet of het ook kan met zo'n Mastera, denk het wel... gewoon even proberen. GRTZ
Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 het is gelukt in icprog op mode 2. pic16f876 instellen en uitlezen.
Aanbevolen berichten