signus Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 bij de laatste 2 ppan images blijf ik alles op zwart houden. Draai de image op USB en internetverbinding is oke. Na de blauwe knop, neem ik eerst stap 2, ik denk dat het hier fout gaat. krijg de volgende melding: !/bin/sh unzipping package Executing Install nu blijft het scherm "hangen"en gebeurt er verder niets. dmv Lame ga ik dan terug en doe een K*y update, box maakt restart, maar alles blijft zwart...... Grtz, Signus
Gast Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 Heb je al geprobeerd om handmatig files te plaatsen in /var/keys, of /tmp/keys ? Nog iets anders wat een update zou kunnen tegenhouden; zijn je dns server en/of de overige Communicatie instellingen juist? grtz, lasty
ronaldsl Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 even uit mn hoofd......(zit nu op mn werk) moet je niet optie 1 doen ???? als ik me niet vergis. Heb zelf gisteren ook de allerlaatste versie erin gezet, blauwe knop, optie 1, en kijken maar. ronald
ronaldsl Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 heb gisteravond nog even gekeken, het is inderdaad optie 1. ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen