Ga naar inhoud

Welke s2 providers selecteren in downloader 2.6b ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu we de taq weer kunnen ontvangen wil ik natuurlijk met downloader de juiste keys weer selecteren. Omdat er maar 8 s2 keys mogelijk zijn moet ik dus een keuze maken welke provider Id's ik selecteer.

Weet iemand waar ik ergens de relatie tussen de provider Id's en de bijbehorende zenders kan vinden, zodat ik een bewuste keuze kan maken.

M.a.w. als ik b.v. provider 0021 (astro) neem, welke kanalen zijn daarop te zien ? En zo natuurlijk voor alle s2 providers.

John

Geplaatst:

Hallo

Ik heb de raytech c versie op mijn phil zitten en alles loopt perfect. Mijn enige vraag is hoe kan ik downloader opstarten want ik krijg voortdurend foutmeldingen bij het opstarten. Ik krijg de melding dat mijn comp de w3.txt niet kan vinden terwijl deze toch wel degelijk in de juiste map zit. Verder vroeg ik mij af als ik de 512 bin van de raytec d versie in een raytec c firmware versie laad, dit een mogelijkheid is om alles werkende te krijgen.

Een vriendelijke groet vanuit Barcelona

Geplaatst:

@hurbie :

Dat ik de cs2 moet selecteren is natuurlijk logisch. Ik moet dan alleen een andere provider laten vervallen, en wil het liefst diegene laten vervallen met voor mij weinig of geen leuke zenders, vandaar mijn vraag.

@Velazquez

Ik denk dat je downloader een keer opnieuw moet installeren.

Je kunt denk ik wel inderdaad de 512kb kanalenlijst van roymar van 3d bewerken en in de 4c zetten. Wel niet vergeten dan ook de eeprom mee te proggen.

John

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen