Gast Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 Wie kan mij helpen ben in bezit van een xtreme pvr en een cas interface2 nu wil ik graag daar een mr van maken maar ik krijg de heletijd de fout melding device not detected 000000000000000 please check connections and try again wie heeft dit al een eerder gehad en kan mij helpen b.v.d groetjes
pa3fat Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 Kabeltje omdraaien, spanning op de ontvanger. bij CAS-1 zit onderaan de kabel connecter de stekkers 1-1 doorgesoldeerd. Dit moeten vrijgemaakt worden bij CAS-1. Ken het verschil met CAS-2 niet. maar misschien kom je al iets verder. Spanning op de CAS??? succes ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
Fredo Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 blijf er met een cas2 van af je hebt hem zo kapot vraag iemand met een cammy dual of hij het ff voor je doet is zo gebeurt ik heb er al verschillende die door een cas2 defect waren geraakt gemaakt met de cammy dual de cas2 is te snel je moet de vertraging vergroten en de juiste aansluitingen hebben Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen