Gast Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 Ik heb laatst mijn goldcard beschreven met de seca hex files van SatKoos, na het insteken in mijn decoder heb ik vervolgens 15 seconden beeld waarna er om mijn originele kaart gevraagd wordt. Ik heb me rot gezocht tussen de topiucs maar geen oplossingen gevonden voor het attack probleem, heeft er iemand een oplossing waarmee ik wel gewoon naar alle kanalen kan kijken zonder dat hinderlijk gedoe met de Goldcard en de originele kaart? P.S. Ik heb een philips ontvanger die helaas alleen nog goldcards ondersteunt, dus een MOSC kloon zit er nog niet in. <small>[ 07-06-2002, 14:30: Bericht gewijzigd door: Ivo A. ]</small>
Gast Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 Wellicht dat je op zoek moet naar andere setjes. Maar als je de topics hier wat beter en met meer aandacht leest, (ook oude) zul je merken dat je een domme bewering plaatste m.b.t. de ondersteuning van goldcards. Je bent een duidelijke beginner, dus lees gewoon ff de topics eens door, alvorens je een vraag stelt.. Dartie
Aanbevolen berichten