Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 goedenavond ik sta op het punt om een mastera te kopen en enkele cards,nu ben ik de laatste tijd bezig geweest met een geleende mastera 2. nu wil ik er zelf eentje kopen teminste als die mastera2 er nog zijn (nog beperkt leverbaar). is die 3 nou zoveel beter als 2 en is het nog wel logisch om goldcards er bij te kopen i.v.m seca 2.
Bigfoot Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 Mastera 2 en 3 zijn practisch hetzelfde alleen met de 3 kun je ook funcardjes kopieeren terwijl je met de 2 weer makkelijker goldcardjes kan maken. Voor SECA 2 heb je waarschijnlijk Funcards 4 nodig.
Duwgati Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 @Bigfoot, Of het nou makkelijker is om met Gold140 en de goldprog mode van de Mastera-2 te werken, daarover verschillen we dus van mening. De kans op vergissingen, zoals vergeten de eeprom eerst te programmeren bijvoorbeeld, is met Gold140 toch duidelijk groter dan met Chipcat. Het enige voordeel dat ik in de goldprog mode van de Mastera-2 zie, is dat het een fractie sneller is dan met Chipcat. @fr@ Beide programmers hebben zo hun eigen voor- en nadelen, maar de verschillen zijn echt uiterst miniem. Per saldo kun je met beiden eigenlijk hetzelfde als het op programmeren aankomt. Als je de programmer niet als een kopieerstation wilt gebruiken, neem dan maar gewoon de goedkoopste. En de goldcards zijn langzaam maar zeker een beetje achterhaald aan het raken. De funkaart is wel een echte aanrader.
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 ok jongens bedankt ik denk dat ik voldoende weet fr@
Aanbevolen berichten