Gast Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 Is er iemand die mij kan voorzien van een correcte EPGUI.CONF samen met de laatste Ronald? De timer komt bij mij consequent een uur te laat, als ik hem met de blauwe knop installeer. Tobo01
Gast Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 Citaat: Is er iemand die mij kan voorzien van een correcte EPGUI.CONF samen met de laatste Ronald? De timer komt bij mij consequent een uur te laat, als ik hem met de blauwe knop installeer. Tobo01 Deze draait bij mij op USB. Als je hem op harddisk wilt laten draaien ff de regel "epgFileName=/mnt/usb/epg.dat" aanpassen. gr, Ruud
Freeangel Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Open de file EPGUI.CONF en verander de onderstaande regel #Local GMT localOffset=-3600 Maak van die -3600 maar eens -7200 en dan zal de timer wel goed ingesteld worden. I had a dream, and now it has become reality
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Bedankt voor de nuttige tip. De timer werkt nu beter. Zijn er meer mensen die problemen hebben met het inlezen van de EPG (verschillende errors, uiteindelijk komt het wel goed, na een paar keer proberen)? Tobo01
Freeangel Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Ja heb ik ook. Het beste gaat het op NED1 of op C+ Blauw Soms een paar keer proberen. I had a dream, and now it has become reality
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen