Ga naar inhoud

Fare for NewYork Terrorism Sucks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Also my condolences. In fact to all ppl in the free world and the ppl who suffer in countries where covernaments commit crimes against humanity.<BR>It's in fact a really sad day for the world.<BR>--------------------

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ik denk dat we nu iets te ver gaan als we <BR>geloven erbij gaan betrekken heren <BR>zo krenk je mensen en dat is toch niet de bedoeling .<P>lees postings Zeeman <P>wij zijn toch niet primitief <BR>dus als palestijnen liggen te springen is dat zielig en moet je ze niet meteen de kanker wensen of de dood in sturen <BR>wo2 was toch een goed voorbeeld en denk eraan mensen kunnen zeer wreed zijn .<BR>kijk maar eens shoa film van een paar uur <BR>snap je dat zoiets nooit meer mag gebeuren <BR>met geen enkel mens <P>Greetz <BR>skunk

Geplaatst:

skunk, ik sluit me helemaal aan bij jou en mensen,die juigende menigte op het nieuws die deugen totaal niet.<BR>groeten uit een vredig salland.

Geplaatst:

@appien<P>Heb jij de koran gelezen dat je zegt dat dat er in staat.<P>Dan had jij een hele andere koran dan mij voor je neus of je zegt nu iets waarvan je niet eens zonder na te denken.<P>Maar degenen die dit gedaan hebben moeten echt afgestraft worden stelletje ......

Geplaatst:

mijn medeleven aan al de mensen in USA die dierbaren verloren hebben en laat de gepaste straf zegen vieren aan de Beesten die dit op hun geweten hebben.<BR>Pecari

Geplaatst:

Ik sluit me helemaal aan bij de stelling van pecari1<BR>(My thoughts are with those who are whithout the ones they loved)

Geplaatst:

This act of terrorism / no words for it.<BR>In our minds we are with you.

Geplaatst:

Een vriend van mij woont op een steenworp afstand van het wtc, en hij stuurde een E-mail met de foto's van de aanslag.<BR>Hij eindigde de mail met de volgende woorden:<P>"Please pray for the lost innocent souls that were taken away so abrubt and cynikal today."<P>En hier wil ik mij bij aansluiten. <P>Woorden schieten tekort voor wat er gebeurd is.

Geplaatst:

Hier helpt maar 1 ding!<P>NET FF TE VER MENEER. dus geeditted!<p>[ 12-09-2001: Message edited by: Zeeman ]

Geplaatst:

Tegen diegenen met uitlatingen in de aard van 'afknallen als beesten' enz... kan ik maar 1 ding zeggen: hiermee verlaag je jezelf tot hetzelfde niveau als de daders. In onze (over?) geciviliseerde maatschappij waar er enkele honderden jaar voor gevochten is kunnen zo'n zaken niet...

Geplaatst:

Verschrikkelijk en onmenselijk wat er gebeurde in de US, maar ik sluit mij aan bij wat velen hier zeiden : ik hoop dat de Amerikanen hier nuchter over gaan nadenken want anders denk ik dat wij ook de pieneut zullen zijn en dat wenst niemand van ons allen denk ik !<P>Ik wens alle Amerikanen enorm veel sterkte toe na dit voorval en hoop nog steeds dat ieder van ons werkt aan een betere wereld zonder al die oorlogen en terroristen ...<P>Utopisch, dat weet ik, maar daar geloof ik in ! <P>Cya <P>Pinneke<p>[ 12-09-2001: Message edited by: pinhead ]

Geplaatst:

mijn medeleven aan al de mensen in USA die dierbaren verloren hebben en laat de gepaste straf zegen vieren aan de Beesten die dit op hun geweten hebben.<BR>Pecari <BR>Ik sluit mijn hier bij aan.

Geplaatst:

Het is inderdaad zeer erg en onverantwoord wat er daar allemaal gebeurt is .<P>Maar wat echt niet door de beugel kan is de vreugde op het gezicht van die Palestijnen ..... zijn dat geen mensen meer ? Gewoon platbombarderen misschien ....

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.