Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja hoor na de pickaart en de goldwafer<BR>nu de atmel kaart deze kaart beschikt over een echte risc processor deze is zeer snel en deze kaart kan met een eprom erbij bijna voor 99% een echte kaart imiteren<BR>de kaart is zeer snel en kan zig als een echte autoupdate kaart gedragen <BR>de ponyprog software zorgt voor de programmering ja dit wordt weer een meester product de atmel <P>nowtv@planet.nl<P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

Voor welke systemen, wat zijn de prijzen en waar te krijgen.<P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

waag het niet reclame te maken smile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Heb verleden week een funcard gemaakt en programmer, aan onderdeeltjes ben je samen misschien 1200 bfr kwijt...<BR>Processor is inderdaad supersnel...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Atmel = risc processor,<BR>Pic = ook risc processor !<BR>risc wil zeggen reduced instruction set, oftewel gereduceerde instructieset. voor bv. een pic processortje heb je zo'n 30 commando's tot je beschikking. een risc processor is hierdoor meestal sneller dan een processor met vele soorten en maten instructies, alleen je hebt voor ingewikkelde zaken vaak meerdere instructies nodig, en dan wordt'ie dus weer langzamer. De atmel processor beschikt gewoon over meer geheugen, en hierdoor is deze gemakkelijker te programmeren. je hoeft niet zo "bitje te neuken" als bij de pic. vanwege de zeer beperkte ruimte telt hier elk bitje. Omdat de tot nu toe geproduceerde codes prima in een picje (in combinatie met een eeprommetje) passen zou ik voor nu nog geen noodzaak zien om op de atmelkaartjes over te gaan. op moment dat er voor de picjes geen werkende code's meer voorhanden zijn omdat,,, en voor de atmel wel, is het toch vroeg genoeg een atmel kaartje in elkaar te draaien. Alleen uit het oogpunt van hobby is het nu interessant denk ik.<BR>prutsie<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

P E T E R,<P>Had je onze privat message nog gelezen?<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.