satbikkel Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Weet iemand of er ook SECA software te vinden is voor de atmel 90s2343 ? Ik weet dat er irdeto software voor de kaart is en dat deze de eeprom met *.crd beschrijft. heeft iemand een idee hoe dit voor seca werkt (met loader ofzo .. net als de pic kaarten).<P>gr.<BR> <P>------------------<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Bij mijn weten is er nog geen werkende soft<BR>voor Seca systeem, er zijn wel files voor Irdeto hier moet je eerst een hex naar de atmel schrijven en vervolgens de Eeprom met een CRD bewerken.<BR>Ik doe dit met een Multiprog-2000, de Atmel<BR>schrijven met het programma Twoprog 2.2 en vervolgens de Eeprom met Picmaster.<BR>bij Twoprog fuses en lockbits deactiveren.<BR>Er is trouwens op dit board heel weinig informatie en files te vinden over de <BR>Jupiter Atmel kaarten en software hiervoor.<BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten