Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie heeft er toevallig werkende files voor de Atmel at90s8515 funcard voor irdeto <BR>heb er wel wat van de maker Tutu maar die werken niet ..maar ik kan natuurlijk ook iets ver keerd doen aan de programmer ligt het niet want de seca files werken wel [ wie kan mij hier iets meer over vertellen]<P>------------------<BR> <P> star_tip_lg_clr.gif <P> satfreak@superweb.nl

Geplaatst:

heb reeds een werkende Irdeto file gevonden voor de atmel At90s8515-24lc65 maar wie kan mij verklaren waar om de file alleen werkt in de ingebouwde cam van de humax5400 en niet in de allcam4.6se ..alle standen geprobeerd -auto-ger-int-enz..heb ook geprobeerd de twee linkse contacten af te plakken met tape maar dat werkte ook niet????<P>------------------<BR> <P> star_tip_lg_clr.gif <P> satfreak@superweb.nl

Geplaatst:

hoi satfreak, ik ben erg nieuwschierig naar de atmel kaarten, kun je me er wat over vertellen? merk je verschil tussen de atmel of de "oude" 16f84 of merk je geen verschil.<P><BR>bob<P>------------------<BR>

Geplaatst:

of er voordelen zijn ???<BR>de kaart werkt super in mijn humax en ik heb tijdelijk ook een philps dst5816 staan<BR>auto update werkt in beide ontvangers zeer snel in seca en de software is voorbereid op superseca schrijft men {of dat ook werkelijk zo is is nutuurlijk afwachten} de irdeto software werkt hier nog alleen maar in de humax internecam en niet in de allcam???????<BR>ik heb het nu over de atmel at90s8515a-24c65<BR>er is ook nog de jupiter1 at90s2343-24c16<BR>daar is veel software voor te vinden voor irdeto en schijnt zeer goed te werken maar voor seca heb ik nog nooit software kunnen vinden voor die kaart .die ik zelf nog niet heb maar als alles goed gaat krijg ik er deze week een binnen ...<BR>wat mij verder op valt is dat je de kaarten alleen in duitsland kunt besellen ..en er word daar veel aandacht aan besteed word er zijn zelfs forums over<BR>p.s klein pluspuntje de best werkende software zo als men op die forums schrijft<BR>komt uit nederland gemaakt door SATTURK<BR>ook al klinkt dat niet erg nederlands <P><BR>------------------<BR> <P> star_tip_lg_clr.gif <P> satfreak@superweb.nl <p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 11 October 2000).]

Geplaatst:

De Funcard met at90s8515 heeft een snellere risc processor met meer instructies dan de 16f84, meer geheugen en ingebouwde eeprom.<BR>Dit is GEEN oplossing voor betere updates in de Humax/Aston1.03 combinatie. Ik heb beide, en de ene werkt niet beter dan de andere. Dat de funcard niet werkt in de allcam heeft volgens mij te maken met de foute CRD file die erop moet gezet worden. Die bepaalt ook het antwoord op de ATR dacht ik. De eerste versies werkten niet op de Humax. Zoek dus de juise CRD file.<P>Leuk aan de Funcard is dat je hem kan programmeren met een supersimpele programmer: db25, Smartcardconnector en 3 weerstanden...<P>De Funcard zelf is ook makkelijk zelf te maken, maar de Atmel processor is wel 3x zo duur dan de Microchip... (en dan spreek ik nog niet van het DIL-voetje, of beter gezecht voet;-))<P>Grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Mischien raar maar deze files zijn er ook voor de 16f, ook die met super encriptie voorbereiding o.i.d.<BR>Ik werk zelf al een tijdje met een pic kaart en als die niet goed werkte pakte ik andere files net zolang totdat het wel werkte.<BR>Maar eigenlijk is het enige verschil met de atmel is dat de atmel iets sneller is?<P><BR>bob<P>------------------<BR>

Geplaatst:

probleem met allcam4.6 en de atmel at90s8515a-24c65 irdeto software opgelost lag achteraf niet aan de software maar aan de hardware..<BR>heb de kaart aan de voorkant 1 mm ingekort<BR>en de scherpe hoeken er afgehaald maakte blijkbaar slecht kontact in de ci module<BR>ik meld het maar even want er zullen er nog wel meer zijn die dar probleem hebben[krijgen]<P><BR>------------------<BR> <P> star_tip_lg_clr.gif <P> satfreak@superweb.nl <P><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 12 October 2000).]

Geplaatst:

.................<p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 13 October 2000).]

Geplaatst:

Kijk even op de funxxxx site daar staan nu de goede files ook voor de humax allcam 4.6 se ((((satfreakhol nog bedankt dat je me geholpen hebt :-)))))))<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.