Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 Wie kan mij helpen om mijn tv kaart werkend te krijgen Kaart Pinnacle TV kaart stereo Als ik een opnamen maak vatuit een video recorder, en stop aan het eind de opnamen staat de computer helemaal vast krijg er ook geen geluid bij, wel beeld. Computer Pentium 4 2,8 Ghz 2 maal 512 MB geheugen 20 Gb ruimte op de schijf
tank Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 moet je dit bestand (visionid.dll) vervangen dan kan je een andere formaat opnemen.misschien dat je hier wat aan heb. zie bijlage. 599927-VisionID.zip
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 Heb verschillende formaten opgenomen, maar de computer blijfd aan het einde van de opnamen vast zitten. Moet de computer dan opnieuw opstarten Dit voor een Pentium 4 2.8 Ghz met 2 maal 512 MB geheugen ? Is er iemand in de omgeving van Westervoort bij Arnhem die mij daarmee kan helpen, ben er nu dagen mee bezig maar ik kan het niet oplossen. De computerwinkel snapt er ook niets van, weet dus ook geen oplossing. Graag hulp van gebruikers met dezelfde TV kaart.
tank Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 heb jij ook codec`s geinstalleerd.zo niet hier kan je ze downloaden. http://a1.edskes.com/k/klmcodec101.exe
Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Wie kan mij helpen aan een mailadres van Pinnacle in Nederland voor ondersteuning support, ik kan dat op de site niet vinden, Het werkt nog steeds niet, A.u.b. wie heeft hier ervaring mee en kan mij daarmee helpen ?
tank Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 http://www.pinnaclesys.com/aboutus/about_us.asp?Contact=1
Pionewbie Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Als met 2000 of xp werkt en directX 9b, dan is misschien deze fix van microsoft.com/downloads/ de oplossing. Deze fix lost problemen op van tv kaarten en DirectX 9b.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Bijde mogelijkheden geprobeert, maar probleem blijfd Heb ze gebeld, maar zij weten het ook miet meer bij Pinnacle, mijn dealer heeft er ook geen oplossing meer voor Kaart gaat terug naar de dealer, ik heb er geen vertrouwen meer in. allemaal bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen