Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De klokcijfers op het display waren eerst groot, maar sinds ik de Ronaldd image er voor de 2e keer in heb gezet zijn de cijfers kleiner.

Hoe kun je het formaat van die cijfers wijzigen?

Geplaatst:

Hi Crest,

In het menu instellingen - LCD instellingen en dan een andere skin kiezen. Even opnieuw opstarten en de cijfers zijn anders. Ik kan NU ff niet kijken welke ik heb maar ik meen iets van silver. Even uitproberen dan zie je het vanzelf.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

Helaas. Ik kom er nog niet achter hoe de klokcijfers weer lekker groot zijn zoals in het begin. Hebben meer mensen van die kleine cijfers? Hoe krijg ik dat nou goed?

Geplaatst:

Ik denk dat hij de Stand-by bedoeld.

Ik had met rudream het probleem dat het font véél te groot was, waardoor ik net het bovenste stukje van de eerste 2 cijfers zag...

Jelle

Geplaatst:

Geen id of je ze groter kan maken, maar ik heb hier grote cijfers met Hydra en de default skin.

Edwin

Geplaatst:

Hi Crest,

Zoals eerder gezegd. Kies eens een andere skin. Opnieuw rebooten middels "uitschakelen in het menu" is meen ik niet noodzakelijk, wel even opnieuw opstarten. Nadat de box opnieuw is opgestart de DB uitzetten en je kunt op het display het serultaat zien. Resultaat niet goed, dan een andere kiezen.

Ik heb de laatste Ronaldd en heb een grote klok zichtbaar in standby.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Geplaatst:

Ik heb nu de originele rel107_4.img er in gezet. Die staat standaard op screwed stone. Die skin vind ik mooi. Maar als ik de box dan op stand by zet, heb ik kleine klokcijfers. Als ik de b.v. de skin simple and stylish gebruik, heb ik wel grote klokcijfers.

Hoe kun je de skin screwed stone gebruiken en toch grote klokcijfers houden? Dat is de grote vraag.

Geplaatst:

Hi Crest,

En volgens mij kan DAT dus niet. Je maakt een keuze voor een skin met als gevolg ook een andere weergave van het display. Zowel in standby als ook in bedrijf. Ik heb dit in detail nooit bekeken omdat het mij niet zo interesseert. Ik vind de grote cijfers ook wel prettig. Dat de menulayout vervolgens anders wordt neem ik dan maar op de koop toe. Dus het wordt simple and stylish.

Greetz

John

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen