Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<P>Zou je me die svp effe willen mailen? Krijg 'not authorised'. en ik ben toch wel razend benieuwd!<P>Bovendien bestaat er een vrij grote kans dat ik die wel verder kan laten ontwikkelen naar ALLE providers (en dan misschien zelfs zonder datestamp problemen).<P>Thanks!<BR>LDP<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

best wel vreemd waarom het bij de funcard site zelf niet de soft is te vinden.<P><P>------------------<BR>Groeten, Belec

Geplaatst:

Dit komt omdat we die software niet hebben. Tot nu is alleen D2Mac en SECA software ontwikkeld, maar geen Irdeto. <BR>Reden hiervoor is dat het grootste deel van de groep uit Scandinavië komt en voor hen is Irdeto niet zo interessant. De mensen voor wie Irdeto interessant is, hebben onvoldoende kennis om goeie software te schrijven. <BR>Aangezien andere mensen blijkbaar WEL de mogelijkheid hadden benut om software te schrijven, is deze dus nu blijkbaar elders wel verkrijgbaar.<P>Groet<BR>LDP<P>------------------<BR>

Geplaatst:

LDP, ben je in staat de C+ source code te compilen in funcard formaat?<BR>dan heb ik wel wat voor je...<BR>mail me maar smile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Moet lukken. Je hebt nieuwe E-mail :-)<P>LDP<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.